Przewidywany zakres obowiązków:
• Współpraca z zespołami Biznesowymi i IT w celu gromadzenia, analizowania i dokumentowania wymagań oraz optymalizacji procesów middle office i back office.
• Wsparcie i optymalizacja działań realizowanych w ramach wdrażania aplikacji, identyfikacja obszarów optymalizacji, poszukiwanie rozwiązań występujących problemów.
• Ułatwianie dyskusji technicznych z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami.
• Tworzenie raportów, analizy źródeł danych, przygotowywanie rekomendacji.
• Przygotowywanie jasnej i zwięzłej dokumentacji wspierającej inicjatywy, zapewniając dokładną komunikację między zespołami technicznymi i biznesem.
• Praca głównie w języku polskim - pisanie dokumentacji i wymagań w języku angielskim, znajomość terminologii finansowej w obu językach będzie niewątpliwym atutem.
Wymagania:
• Minimum 3-letnie doświadczenie w roli Analityka Biznesowego lub na podobnym stanowisku, idealnie w projektach wdrożeniowych lub związanych z rozwojem oprogramowania wspierającego pracę w instytucjach finansowych.
• Umiejętność precyzyjnego formułowania wymagań biznesowych, oraz rozumienie działania różnych instrumentów finansowych (SBB/BSB/CIRS/IRS etc.).
• Komunikacja na poziomie bardzo dobrym, umożliwiającym wyrażanie oczekiwań i potrzeb w sposób precyzyjny i zwięzły - dostosowany do potrzeb pracy z osobami o różnym doświadczeniu i z różnych obszarów biznesowych i IT.
• Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1 (w mowie i piśmie).
• Doskonałe umiejętności współpracy i zarządzania interesariuszami, w tym umiejętność ułatwiania dyskusji między zespołami technicznymi i nietechnicznymi.
• Umiejętności mapowania procesów i analizy przepływu pracy w celu identyfikacji nieefektywności i rekomendowania ulepszeń.
• Silne umiejętności gromadzenia wymagań i dokumentacji z umiejętnością przekładania wymogów biznesowych na jasne specyfikacje techniczne.
• Doświadczenie w opracowywaniu uzasadnień biznesowych, analizie kosztów i korzyści oraz wspieraniu procesów decyzyjnych.
• Umiejętność pisania zapytań SQL na poziomie podstawowym, mile widziana na poziomie średnio zaawansowanym.
• Dobra znajomość pakietu narzędzi Microsoft takich Excel, Sharepoint, Power Point, MS Visio.
• Doświadczenie w pracy w metodyce Agile.
Mile widziane:
• Wykształcenie wyższe w dziedzinie zarządzania projektami, ekonomii, finansów lub pokrewnych.
• Znajomość i praca z narzędziami z pakietu Atlassian - w szczególności Jira.
• Dobra znajomość rynku produktów bankowych oraz obowiązujących regulacji.
W zamian oferujemy:
• Umowę B2B na około 6 miesięcy.
• Miłe środowisko pracy.
• Pracę hybrydową.
• Nowoczesne narzędzia pracy.
• Doskonałą okazję na wykorzystanie i pogłębienie wiedzy z obszarów zarządzania ryzykiem inwestycyjnym, trading’u, wyceny instrumentów finansowych, międzynarodowych rynków finansowych.
Zgłoszenia zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać pod adres: rekrutacja@pekaotfi.pl
Prosimy o dopisanie nazwy stanowiska w temacie maila oraz o dołączenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Pekao TFI S.A. z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym.”
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.
INFORMACJE PEKAO TFI S.A. DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH:
1. Administrator danych
Administratorem danych jest Pekao TFI S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Żubra 1, 01-066 Warszawa.
Z Administratorem danych można skontaktować się telefonicznie pod numerem 22 640 40 00 lub pisemnie: Pekao TFI S.A. ul. Żubra 1, 01-066 Warszawa.
2. Cel przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Administratora danych. Dane osobowe kandydatów przetwarzane są na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. niezbędność ich przetwarzania do wykonania umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem;
- art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. zgody - w zakresie danych, które nie są wymagane ogłoszeniem, a zostaną nam przekazane na etapie rekrutacji;
- art. 6 ust. 1 lit f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes Administratora danych, polegający na wyborze kandydata, ustaleniu i dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami, zapewnieniu bezpieczeństwa teleinformatycznego;
3. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże są one niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego zgodnie z opublikowanym ogłoszeniem. Bez podania tych danych nie może Pani/Pan wziąć udziału w procesie rekrutacji.
4. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych powołanego w Pekao TFI S.A.: adres iod@pekaotfi.pl.
5. Okres przechowywania danych
Administrator danych będzie przechowywał Pani/Pana dane osobowe do chwili wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania, żądania ograniczenia przetwarzania, usunięcia danych lub przeniesienia danych do innego administratora danych, nie dłużej niż 6 miesięcy od chwili zakończenia procesu rekrutacji.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są menedżerowie/pracownicy Pekao TFI S.A. w zakresie, w jakim dostęp do tych danych jest uzasadniony rzeczywistą potrzebą uzyskania informacji w procesie prowadzenia rekrutacji.
7. Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz prawo ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, o ile jest to technicznie możliwe oraz wykonalne w myśl powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a także prawo wniesienia sprzeciwu w dowolnym momencie wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
8. Przysługuje Pani/Panu uprawnienie wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Pekao TFI S.A. nie dokonuje profilowania, nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji przetwarzając dane osobowe kandydatów oraz nie przekazuje danych poza obszar EOG.