W czym możemy pomóc?

W czym możemy pomóc?

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych funduszy i programów oszczędnościowych? Chcesz otworzyć konto w funduszu? Masz pytania dotyczące naszej oferty? Skontaktuj się z:

Centrum Obsługi Klienta

801-641-641

lub

(+48) 22 640 40 40*

(opłata wg cennika operatora)
* numer dostępny również z zagranicy i z telefonów komórkowych

Po wybraniu jednego z powyżej wskazanych numerów, postępując zgodnie z podawanymi instrukcjami:

  • uzyskasz informacje o aktualnej wartości jednostek uczestnictwa poszczególnych funduszy
  • sprawdzisz stan swoich kont oraz dowiesz się jakich transakcji dokonywałeś (wymagane posiadanie numeru PIN)
  • połączysz się z konsultantem Centrum Obsługi Klienta (w dni robocze o godz. 8:00 - 19:00), który udzieli wszelkich informacji o funduszach inwestycyjnych i programach Pekao TFI S.A.

UWAGA

Aby skrócić czas trwania rozmowy i zminimalizować jej koszty, prosimy o wcześniejsze przygotowanie potwierdzenia ostatniej transakcji.

Kontakt do mediów

Agata Stępniewska
agata.stepniewska@pekaotfi.pl

tel. +48 22 640 41 11
tel. kom. +48 669 450 156

opłata według cennika operatora

Usługa zarządzania portfelami

Chcesz uzyskać informacje na temat usługi zarządzania portfelami, w skład których wchodzi jeden lub większa liczba instrumentów finansowych?

Zadzwoń bezpośrednio do Pekao TFI S.A.:

tel.: (+48) 22 640 40 84
lub (+48) 22 640 40 77

faks: (+48) 22 640 40 06

opłata według cennika operatora

Jeśli jesteś Pracodawcą i masz pytania dotyczące PPK, zapraszamy do skorzystania z dedykowanej infolinii:

Jeśli jesteś Pracodawcą i masz pytania dotyczące PPK, zapraszamy do skorzystania z dedykowanej infolinii:

(+48) 22 640 06 54

Rozmowa z konsultantem w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00

Opłata wg cennika operatora