• Strona Główna
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. Administracji
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. Administracji

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. Administracji

Przewidywany zakres obowiązków:

  • Monitorowanie i wsparcie pracy Recepcji
  • Zamawianie artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz kontrola ich zużycia
  • Wsparcie przy obsłudze floty samochodowej Spółki
  • Zarządzanie dokumentami zgodnie z obowiązującymi procedurami 
  • Obsługa pocztowa korespondencji wychodzącej
  • Prowadzenie magazynów Spółki

Wymagania:

  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocześnie
  • Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność terminowego wykonywania powierzonych zadań
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Nastawienie na obsługę klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego
  • Umiejętności techniczne

W zamian oferujemy:

  • Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku i perspektywy rozwoju zawodowego
  • Rozbudowany pakiet socjalny i uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym
  • Szeroki zakres szkoleń oraz kursy językowe.

Zgłoszenia zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać pod adres: rekrutacja@pekaotfi.pl

Prosimy o dopisanie nazwy stanowiska w temacie maila oraz o dołączenie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Pekao TFI S.A. z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym.” 

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.

INFORMACJE PEKAO TFI S.A. DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH:

1. Administrator danych 
Administratorem danych jest Pekao TFI S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Żubra 1, 01-066 Warszawa. 
Z Administratorem danych można skontaktować się telefonicznie pod numerem 22 640 40 00 lub pisemnie: Pekao TFI S.A. ul. Żubra 1, 01-066 Warszawa.
2. Cel przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Administratora danych. Dane osobowe kandydatów przetwarzane są na podstawie:
- przepisów art. 221 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dane osobowe wskazane w tym akcie prawnym)
- zgody - w zakresie danych, które nie są przetwarzane na podstawie ww. przepisu 
3. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym w przepisach Kodeksu pracy. Bez podania tych danych nie może Pani/Pan wziąć udziału w procesie rekrutacji.
4. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych powołanego w Pekao TFI S.A.: adres iod@pekaotfi.pl.
5. Okres przechowywania danych
Administrator danych będzie przechowywał Pani/Pana dane osobowe do chwili wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania, żądania ograniczenia przetwarzania, usunięcia danych lub przeniesienia danych do innego administratora danych, nie dłużej niż 6 miesięcy od chwili zakończenia procesu rekrutacji.
6. Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz prawo ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, o ile jest to technicznie możliwe oraz wykonalne w myśl powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a także prawo wniesienia sprzeciwu w dowolnym momencie wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
7. Przysługuje Pani/Panu uprawnienie wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Pekao TFI S.A. nie dokonuje profilowania i nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji przetwarzając dane osobowe kandydatów.

{category}

{title}

{author}
{content}