*numer dostępny również z zagranicy i z telefonów komórkowych opłata wg cennika operatora
Ważne informacje o terminowym wdrożeniu PPK po podpisaniu umowy o zarządzanie
Poniżej udostępniamy informacje, które są bardzo istotne z punktu widzenia terminowego wdrożenia PPK w Państwa firmie.
Zachęcamy do sprawdzenia, czy pliki generowane przez Wasz system kadrowo-płacowy są prawidłowe. Po podpisaniu umowy o prowadzenie dostępne będą wszystkie funkcje aplikacji e-PPK, która umożliwia sprawdzenie plików (wczytywanie plików w wersji „sprawdź plik” nie wywołuje żadnych konsekwencji – służy tylko testowaniu i odpowiedniemu przygotowaniu do wczytywania plików.
W celu sprawdzenia poprawności pliku z listą pracowników należy rozpocząć proces zawierania Umowy o Prowadzenie, na etapie dodawania listy pracowników należy wybrać opcję „Sprawdź plik”, opcja pozwala na sprawdzenie poprawności pliku bez jego zapisywania. Pozostałe pliki będzie można sprawdzić po zawarciu Umowy o Prowadzenie, wchodzą w odpowiednią zakładkę, gdzie należy wybrać opcję „Sprawdź plik”. Przykładowo, aby dokonać sprawdzenia pliku z wpłatami, należy przejść na zakładkę „Wpłaty”, następnie wybrać opcję „Sprawdź plik”.
Informujemy, że wszystkie dane o pracownikach przystępujących do PPK oraz o ich wpłatach do PPK można nam również przekazywać ręcznie (bez wymiany plikowej).
Specjalnie dla Pracodawców udostępniamy dedykowaną infolinię obsługiwaną przez wyspecjalizowany zespół konsultantów.
Opłata za połączenie wg cennika operatora.
Rozmowa z konsultantem od pon. do pt. w godz. 9:00 - 16:00.
Pracowników zapraszamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00:
Opłata za połączenie wg cennika operatora.