
PPK z Pekao TFI
Ważne informacje o terminowym wdrożeniu PPK po podpisaniu umowy o zarządzanie
Poniżej udostępniamy informacje, które są bardzo istotne z punktu widzenia terminowego wdrożenia PPK w Państwa firmie.
IV. TESTY
Zachęcamy do sprawdzenia, czy pliki generowane przez Wasz system kadrowo-płacowy są prawidłowe. Po podpisaniu umowy o prowadzenie dostępne będą wszystkie funkcje aplikacji e-PPK, która umożliwia sprawdzenie plików (wczytywanie plików w wersji „sprawdź plik” nie wywołuje żadnych konsekwencji – służy tylko testowaniu i odpowiedniemu przygotowaniu do wczytywania plików.
W celu sprawdzenia poprawności pliku z listą pracowników należy rozpocząć proces zawierania Umowy o Prowadzenie, na etapie dodawania listy pracowników należy wybrać opcję „Sprawdź plik”, opcja pozwala na sprawdzenie poprawności pliku bez jego zapisywania. Pozostałe pliki będzie można sprawdzić po zawarciu Umowy o Prowadzenie, wchodzą w odpowiednią zakładkę, gdzie należy wybrać opcję „Sprawdź plik”. Przykładowo, aby dokonać sprawdzenia pliku z wpłatami, należy przejść na zakładkę „Wpłaty”, następnie wybrać opcję „Sprawdź plik”.
Informujemy, że wszystkie dane o pracownikach przystępujących do PPK oraz o ich wpłatach do PPK można nam również przekazywać ręcznie (bez wymiany plikowej).
VI. HARMONOGRAM WDROŻENIA PPK W NAJMNIEJSZYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH Z 4 TURY
VII. INFORMACJA PRACODAWCY O PPK DLA OSÓB ZATRUDNIONYCH PO WYBORZE INSTYTUCJI FINANSOWEJ
VIII. WZORY DEKLARACJI DLA PRACOWNIKÓW / UCZESTNIKÓW
- Deklaracja rezygnacji
- Deklaracja wpłat dodatkowych do PPK
- Deklaracja wpłat podstawowych do PPK
- Oświadczenie o zawartych umowach o prowadzenie PPK
- Wniosek o dokonywanie wpłat do PPK (dla osób, które złożyły deklarację rezygnacji z dokonywania wpłat do PPK)
- Wniosek o zawarcie umowy o prowadzenie PPK (dla osób zatrudnionych, które ukończyły 55 rok życia i nie ukończyły 70 roku życia)

Kontakt dla Pracodawców
Specjalnie dla Pracodawców udostępniamy dedykowaną infolinię obsługiwaną przez wyspecjalizowany zespół konsultantów.
Zapraszamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta:
(+48) 22 640 06 54
Opłata za połączenie wg cennika operatora.
Rozmowa z konsultantem od pon. do pt. w godz. 9:00 - 16:00.
Pracodawcy mogą kierować pytania również na adres e-mail:
ppk@pekaotfi.pl

Kontakt dla Pracowników
Pracowników zapraszamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00:
801 641 641 lub (+48) 22 640 40 40
Opłata za połączenie wg cennika operatora.