Poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko Ekspert ds. Ryzyka Operacyjnego i ICT
Przewidywany zakres obowiązków:
- Wykonywanie obowiązków w zakresie zarządzania ryzykiem operacyjnym Towarzystwa z uwzględnieniem obszaru zarządzania ryzykiem związanym z ICT
- Zarządzanie procesem ocen ryzyka operacyjnego z uwzględnieniem ryzyk związanych z ICT, oraz koordynowanie przyjętego systemu dotyczącego Planu Ciągłości Działania
- Rozwijanie metod, technik i procedur wspierających procesy identyfikacji, szacowania i mitygowania ryzyka operacyjnego i ryzyk związanych z ICT
- Współpraca z innymi zespołami Towarzystwa i podmiotami zewnętrznymi w zakresie zarządzania ryzykiem zewnętrznych dostawców ICT
- Przeprowadzanie analiz scenariuszowych dotyczących działalności operacyjnej Towarzystwa
- Nadzorowanie procesu zarzadzania zdarzeniami operacyjnymi i incydentami ICT, analiza oraz monitorowanie realizacji akcji naprawczych wspólnie z właścicielami obszarów biznesowych
- Udział w raportowaniu informacji zarządczej w zakresie ryzyka operacyjnego i związanego z ICT do Komitetu Ryzyka i Nadzoru, Komitetu Bezpieczeństwa Informacji oraz Komitetu Audytu spółkI
- Raportowanie wewnętrzne i grupowe kluczowych wskaźników ryzyka
- Wspieranie obszaru ryzyka w bieżących obowiązkach zarządzania ryzykiem finansowym, kontrola i raportowanie limitów regulacyjnych i wewnętrznych, monitorowanie i raportowanie wyników inwestycyjnych funduszy
- Kontrolowanie bezpieczeństwa danych Towarzystwa w systemie Data Loss Protection
- Administrowanie rejestrem informacji ustaleń umownych ICT oraz innymi obszarami związanymi z systemem sprawozdawczym DORA oraz systemem incydentów ICT
- Uczestnictwo w procesie przeglądu Systemu Zarządzania Ryzykiem Towarzystwa
Wymagania:
- Znajomość procesów i działalności operacyjnej towarzystw funduszy inwestycyjnych
- Znajomość instrumentów finansowych i ich charakterystyk
- Zainteresowanie rynkami kapitałowymi, finansami i inwestycjami
- Znajomość regulacji prawnych dotyczących zarządzania ryzykiem i działalności TFI oraz wytycznych KNF
- Znajomość metod i narzędzi zarządzania ryzykiem operacyjnym i ryzykami związanymi z ICT
- Minimum 3 lat doświadczenia w zarządzaniu ryzykiem operacyjnym w TFI lub instytucji finansowej
- Wykształcenie ścisłe lub ekonomiczne, wysokie zdolności analityczne
- Znajomość zasad oceny ryzyk niefinansowych
- Doświadczenie w komunikacji z instytucjami nadzorującymi
- Skrupulatność oraz dbałość o szczegóły
- Umiejętność współpracy ze zróżnicowanymi zespołami
- Otwartość i nastawienie na cel
Mile widziane:
- Certyfikaty branżowe (takie jak PRM, FRM)
- Doświadczenie w procesie certyfikacji ISO instytucji finansowej (np. ISO 27001)
- Doświadczenie w wdrażaniu DORA w instytucji finansowej
W zamian oferujemy:
- pracę w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku i perspektywy rozwoju zawodowego
- rozbudowany pakiet socjalny i uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym
- szeroki zakres szkoleń oraz kursy językowe
Zgłoszenia zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać pod adres:
e-mail: rekrutacja@pekaotfi.pl
Prosimy o dopisanie nazwy stanowiska w temacie maila oraz o dołączenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Pekao TFI S.A. z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym.”
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia
INFORMACJE PEKAO TFI S.A. DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH:
1. Administrator danych
Administratorem danych jest Pekao TFI S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Żubra 1, 01-066 Warszawa.
Z Administratorem danych można skontaktować się telefonicznie pod numerem 22 640 40 00 lub pisemnie: Pekao TFI S.A. ul. Żubra 1, 01-066 Warszawa.
2. Cel przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Administratora danych. Dane osobowe kandydatów przetwarzane są na podstawie:
- przepisów art. 221 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dane osobowe wskazane w tym akcie prawnym)
- zgody - w zakresie danych, które nie są przetwarzane na podstawie ww. przepisu
3. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym w przepisach Kodeksu pracy. Bez podania tych danych nie może Pani/Pan wziąć udziału w procesie rekrutacji.
4. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych powołanego w Pekao TFI S.A.: adres iod@pekaotfi.pl.
5. Okres przechowywania danych
Administrator danych będzie przechowywał Pani/Pana dane osobowe do chwili wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania, żądania ograniczenia przetwarzania, usunięcia danych lub przeniesienia danych do innego administratora danych, nie dłużej niż 6 miesięcy od chwili zakończenia procesu rekrutacji.
6. Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz prawo ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, o ile jest to technicznie możliwe oraz wykonalne w myśl powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a także prawo wniesienia sprzeciwu w dowolnym momencie wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
7. Przysługuje Pani/Panu uprawnienie wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Pekao TFI S.A. nie dokonuje profilowania i nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji, przetwarzając dane osobowe kandydatów.